Informații despre transport
Expediem produsul comandat cel târziu în ziua lucrătoare următoare de la primirea comenzii, livrarea se realizează în 2-3 zile lucrătoare de la expediere.
Transportul prin curierat
Cu o zi înainte veți fi informat prin email despre expediere și în ziua livrării veți fi informat privind livrarea de către curier prin sms. Marfa ajunge la dumneavoastră împachetată în cutie.
Prețul transportului este cel stabilit de firma de curierat și este specificat în confirmarea comenzii în funcție de tipul produselor și cu TVA inclus.
Ce să verificați cu atenție la preluarea coletului de la curier și cum să procedați dacă coletul este deteriorat?
Clientul este întotdeauna obligat să controleze vizual coletul înaine de a semna documentul de preluare (documentul de transport). Reclamații ulterioare firma de curierat nu mai acceptă. În cazul în care la verificare vizuală nu observați deteriorarea ambalajului, semnați dovada primirii. Prin semnare recunoașteți preluarea coletului în stare perfectă nedeteriorată. După semnarea acestui protocol de preluare aveți posibilitatea de a controla și conținutul coletului în prezența curierului.
Dacă ați constatat că ambalajul este defect, menționați acest lucru în protocolul de preluare. După semnarea acestui protocol de preluare aveți posibilitatea de a verifica conținutul coletului în prezența curierului. Dacă coletul este defect, notați acest lucru în formularul de preluare și respingeți coletul. După aceasta vom lua legătura cu dumneavoastră.
Dacă sesizați deteriorarea produsului doar după plecarea curierului, trebuie să reclamați produsul în termen de 24 de ore prin email la adresa info@expodom.ro sau prin poștă la adresa MUTTON s.r.o., Palugyayho 896, 03101 Liptovský Mikuláš, Slovacia.