Reclamații și returnarea produselor

Nu au îndeplinit bunurile pe care le-ați comandat așteptările dvs.? Nu trebuie să vă faceți griji!

Puteți returna mărfurile în termen de 14 zile de la primirea acestora, fără a să fiți nevoiți să justificați această decizie.

În cazul returnării produsului, vă rambursăm banii în termen de 14 zile în contul dvs. bancar. Trebuie doar să completați formularul de reziliere a contractului care se află în e-mailul de confirmare sau în Termeni și condiții comerciale. Vă rugăm să ambalați mărfurile și să le trimiteți prin poștă împreună cu formularul completat la unul dintre punctele de colectare. Dacă ne trimiteți în termen de 14 zile produsul returnat uzat, deteriorat sau complet nefuncțional, avem dreptul să vă solicităm să suportați costul repunerii produsului în starea sa inițială, cost pentru care vi se va emite factură și vi se va solicita plata.

O să avem nevoie de la dumneavoastră:

  1. Produsele nefolosite și nedeteriorate

  2. Copia facturii/dovezii de plată

  3. Formularul de reziliere a contractului de cumpărare completat

  4. Numărul IBAN al contului bancar în care să rambursăm banii în cazul cererii de rambursare, sau informația referitoare la produsul cu care doriți să schimbați marfa în cazul cererii de schimb de marfă.

  5. Dacă ne trimiteți pachetul prin poștă, trimiteți-l la:

Expodom - Mutton s.r.o.
Palugyányho 896
031 01 Liptovský Mikuláš
Slovacia
 
Număril de telefon aferent adresei poștale: +421918417487

Important: Ambalați produsele în colet sigilat. Coletul trimis cu plata ramburs a cheltuielilor de livrare nu se va prelua, va fi returnat înapoi către dumneavoastră.

Reclamație

Garanția produselor este de 24 luni de la data achiziționării. Reclamația trebuie s-o faceți fără amânări, imediat ce apar deteriorări sau defecte de producție. Informații mai detailate veți găsi în Termeni și condiții comerciale.

Produsele reclamate trebuie să curățați astfel încât să corespundă normelor generale de igienă (să fie curate, uscate, nemirositoare). Pregătiți accesoriile, dovada cumpărării, garanția după caz.

Reclamația puteți s-o faceți:

Personal, la adresa:
Expandeko - expodom.ro, Str. Michelangelo, nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, Cod poștal 410431. Pentru reclamație prezentați marfa reclamată, dovada cumpărării (factura), garanția -după caz.

Prin poștă, la adresa:
Expandeko - expodom.ro, Str. Michelangelo, nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, Cod poștal 410431. Trimiteți produsul reclamat împreună cu originalul sau copia dovezii de cumpărare (factura), formularul de reclamație completat și tipărit, în care descrieți deteriorările sau defectele produsului.